Wyszukiwanie inwestycji poprzez podanie lokalizacji, nazwy i typu inwestycji
Funkcjonalność dostępna dla zarejestrowanych użytkowników
Aby wyszukać inwestycję, należy:
1. Wybrać jednostkę ewidencyjną, której tyczy się inwestycja
2. Wybrać miejscowość z listy dostępnych dla danej gminy
3. Wpisać nazwę inwestycji
4. Podać typ inwestycji
5. Zatwierdzić przyciskiem 'Szukaj'
 
|
Sortowanie wyników wyszukiwania rosnąco lub malejąco według wybranego pola
|

|
Tabela - generowanie zestawienia tabelarycznego wyszukanych obiektów. Możliwość zarządzania obiektami w kolumnie, widokiem tabeli. Opcje dostępne dla tabeli zostały opisane w rozdziale Tabela
|

|
Raport podstawowy - wyświetlenie raportu wyszukanych obiektów wraz z atrybutami z możliwością eksportu do wybranego formatu
|

|
Rejestr inwestycji - wyświetlenie dokumentu, zawierającego rejestr wyszukanych inwestycji, z podaniem atrybutów danej inwestycji, opisu położenia, jednostki odpowiedzialnej. Każda z inwestycji znajdujących się w rejestrze, opatrzona jest załącznikiem graficznym w postaci mapy powiatu wrocławskiego. Możliwość wydruku lub eksportu dokumentu do wybranego formatu 
|
|

|
Pokaż - przybliżenie na mapie do obiektu wraz z wyświetleniem informacji o obiekcie
|

|
Rejestr inwestycji - wyświetlenie dokumentu, zawierającego rejestr wyszukanych inwestycji, z podaniem atrybutów danej inwestycji, opisu położenia, jednostki odpowiedzialnej. Każda z inwestycji znajdujących się w rejestrze, opatrzona jest załącznikiem graficznym w postaci mapy powiatu wrocławskiego. Możliwość wydruku lub eksportu dokumentu do wybranego formatu 
|

|
Załącz plik - narzędzie do załączania plików do wyszukanych ofert
|

|
Modyfikuj - przejście do trybu modyfikacji oferty - uruchomienie okna Edycji inwestycji
|

|
Usuń - usunięcie obiektu z bazy
|
|