POMOC

Dodawanie imprez kulturalno-turystycznych

Hide Navigation Pane

Dodawanie imprez kulturalno-turystycznych

Poprzedni temat Następny temat Rozwijanie / Zwijanie podtamtów  

Dodawanie imprez kulturalno-turystycznych

Poprzedni temat Następny temat JavaScript is required for expanding text JavaScript is required for the print function  
i_gpmap_turystyka.pngAby móc dodać obiekt turystyczny do modułu, należy korzystać z serwisu jako zalogowany użytkownik. W przypadku braku loginu i hasła należy skontaktować się z Pracownią Systemów Informacji Przestrzennej Powiatowego Zakładu Katastralnego we Wrocławiu.

Z głównego menu należy wybrać "Edycja" następnie wybrać "Imprezy turystyczno-kulturalne"

 

Po wybraniu zakładki otworzy się formatka edycyjna,która pozwala na wprowadzenie informacji o wydarzeniu tj:

 

edycja_imperezy3.png

 

Nazwa

 

Typ (targ, festyn, dożynki, zawody sportowe, koncert, uroczystość, wystawa, konkurs, zjazd, zlot, inne),

 

Adres

- Gmin/Miejscowość wybierane są ze definiowanego słownika

- Opis lokalizacji imprezy umożliwia użytkownikowi wpisane informacji o szczegółach lokalizacji.

 

Nazwa organizatora imprezy,

 

Siedziba organizatora,

 

Załącznik z plakatem,

 

Strona internetowa,

 

Data imprezy (do wyświetlania w formatce identyfikacyjnej),

 

Data rozpoczęcia imprezy,

 

Informacje dodatkowe,

 

Informacja o osobie wprowadzającej wydarzenie,

 

Można tez dołączyć plik, który będzie załącznikiem do wyświetlenia w serwisie.



Pola podświetlone na czerwono są polami wymaganymi, bez ich wypełnienia wydarzenie nie zostanie dodane do serwisu.


Narzędzia służące do dodawania lokalizacji obiektów na mapę:

 

edycja_imprezy4.png

 

Etapy dodawania wydarzenia do serwisu:

 

Wskaż lokalizację obiektu na mapie za pomocą narzędzi opisanych powyżej

 

Wpisz nazwę imprezy – pole wymagane

 

Wybierz z rozwijalnej listy „Typ imprezy”. Typy dostępne to: targ, festyn, zawody sportowe, koncert, uroczystość, zjazd, zlot

 

Wpisz adres imprezy: nazwy gmin i miejscowości dostępne są na listach rozwijalnych, w oknie „opis lokalizacji imprezy” można wpisać adres, ewentualnie wskazówki dojazdu

 

Wpisz nazwę organizatora imprezy –pole wymagane

 

Wpisz dane dotyczące siedziby organizatora – pola wymagane

 

Plakat – jeśli posiadasz plik, który chciałbyś załączyć do wydarzenia (plakat, ulotka) wybierz opcję „tak, w załączniku”. Na dole, poniżej okien do wprowadzania danych należy dodać załącznik.<

 

Strona internetowa – wpisz nazwę strony internetowej z informacjami o wydarzeniu – pole wymagane

 

Data imprezy – pole tekstowe, które będzie wyświetlać się w serwisie(przykład uzupełnienia: 1 stycznia 2015r., godzina 11-17)

 

Data rozpoczęcia imprezy – pole potrzebne do prawidłowego wyszukiwania imprezy w serwisie.

 

❶ ❶ Data zakończenia imprezy – pole potrzebne do prawidłowego wyszukiwania imprezy w serwisie.

 

❶ ❷ Informacje dodatkowe – można wpisać informacje dodatkowe na temat wydarzenia

 

❶ ❸ Osoba wprowadzająca – okno wypełnia się automatycznie loginem użytkownika

 

edycja_turystyka5.png ❶ ❹ Na dole, poniżej okien do wprowadzania danych kliknij „Dołącz plik” i „Przeglądaj”. W nowym oknie wybierz lokalizację pliku na Twoim komputerze, kliknij „Otwórz”. Możesz dodać opis załącznika (nie może przekraczać 255 znaków). Kliknij „Dołącz plik”. Można dodać więcej niż jeden załącznik do wydarzenia, za każdym razem musimy zatwierdzić dołączenie załącznika przyciskiem „Dołącz plik”.

 

Pracownia Systemów Informacji Przestrzennej Powiatowego Zakładu Katastralnego we Wrocławiu.