Zgłoszenia publiczne
MODUŁ ZGŁOSZENIA PUBLICZNE stanowi zaproszenie dla mieszkańców powiatu wrocławskeigo do współpracy przy tworzeniu serwisu. Wystarczy zarejestrować się na stronie serwisu wrosip poprzez usługę interaktywną aby móc zgłaszać różnego rodzaju zdarzenia, które wymagają interwencji odpowiednich służb publicznych.
Zgłoszenie występowania określonych zdarzeń (nielegalne wysypisko, błąd na mapie prezentowanej w serwisie wrosip oraz inne zdarzenia) odbywa się poprzez wskazanie i dokładny opis ich lokalizacji, podanie informacji o charakterze zdarzenia oraz dołączenie zdjęć lub innych załączników. Wprowadznie zgłoszenia skutkuje pojawieniem się na mapie symbolu oraz automatycznym przesłąniem komunikatu o nowym obiekcie do administratora wrosip. Informacje po weryfikacji przekazywane są od odpowiednich komórek Starostwa Powiatowego oraz urzędów gmin. Autorzy zgłoszeń i administratorzy serwisu mogą edytować i modyfikować ich zawartość.Informacja o kolejnych etapach zgłoszonej sprawy jest udostępniana w serwisie.
W module jest również możliwość wyszukania zgłoszeń oraz tworzenia raportów dla wyselekcjonowanych obiektów.
Funkcjonalności Modułu Zgłoszenia publiczne:
-Wyszukiwanie zarejestrowanych zgłoszeń publicznych
-Obsługa zgłoszeń - administrator
-Tworzenie raportów wyselekcjonowanych obiektów
Pomiary na mapie: